تخفیف ثبت نام زودهنگام دوره ایده پردازی در گرافیک برای 10 نفر اول تا 26 فروردین ماه

دوره آموزشی انیمیت سه بعدی

دوره ای جامع و در عین حال پرعمق برای علاقه مندان حوزه جان بخشی سه بعدی تا با دانش و مهارتی اطمینان بخش وارد دنیای بی انتهای انیمیشن سه بعدی شوند

تو دوره انیمیت 3D چه خبره؟

محمد جلال رهبری مدرس دوره از خودش و از دوره برامون میگه و اینکه چه بازار کاری در انتظار هنرجویان پرتلاش این دوره هست

اطلاعات دوره اطلاعات کلی

اطلاعات دوره

چرا انیمیت پردرآمدترین بخش انیمیشن هست؟

انیمیت یعنی جان بخشی به مدل های ساکن و بی روح، تا قبل از این مرحله همه اجزا مجسمه هایی ثابت هستن. انیمیت دقیقا معادل بازیگری تو سینما هست و به همین دلیل یکی از اصلی ترین عواملی که میتونه مخاطب رو پای دیدن اثر میخکوب کنه جذابیت و کیفیت انیمیت اون هست. بسیاری از کارگردان های انیمیشن جهان در ابتدا انیماتور بودن چرا که جایگاه انیماتور بسیار نزدیک به کارگردان هست. در بین تمامی مراحل تولید انیمیشن های سه بعدی زمانبر ترین و پرهزینه ترین بخش مربوط به انیمیت هست و دقت و حوصله ی بسیاری برای اون صرف میشه و به همین دلیل هم میانگین درآمدی انیماتورها در جهان بسیار بیشتر از دیگر عوامل پروژه هست.
این دوره به عنوان نقطه شروعی برای ورود به جهان دلنشین جان بخشی تعریف شده و هنرجویان فقط باید به نرم افزار مایا تسلط نسبی داشته باشن. انیمیت ترکیبی از چندین علم و مهارت مختلف هست و علاقه مندان این عرصه راه طولانی برای حرفه ای شدن دارند اما یادگیری اصولی و عمیق مبانی این هنر برای ادامه ی راه و موفقیت در اون تضمینی هست.  

6 ماه پشتیبانی آموزشی مدرس و منتورها

متد آموزشی اپتاپ فقط ارائه ی فیلم و تمرین نیست، مهمترین بخش آموزش شناسایی و رفع اشکالات هنرجو در طول دوره هست، به همین دلیله که مدرس و چندین منتور وظیفه دارن تا 6 ماه از هنرجوها پشتیبانی کنن به این شکل که تمرینات رو بررسی کنن و نقاط ضعف هنرجو رو رفع کنن و البته سوالات و چالش هایی هم هست که هر هنرجویی بهش برمیخوره و می تونه بپرسه تا مدرس و یا منتور ها جواب بدنمدرس دوره سه روز وقت داره تا تمرینات و سوالات شما رو بررسی کنه و اگر این اتفاق نیوفته آموزشگاه موضوع رو پیگیری میکنه تا پاسخ شما هرچه سریع تر ارسال بشه  

بازگشت بی قید و شرط وجه  

بعد از سال ها برگزاری دوره های آموزشی حوزه گرافیک و انیمیشن در اپتاپ، سعی کردیم روشی جامع و مناسب شرایط و نیاز مخاطب امروز طراحی کنیم و به همین دلیل امکان انصراف و بازگشت وجه، بدون هیچ قید و شرط رو تا 10 روز برای تمام دوره در نظر گرفتیم، البته این به معنی بی عیب و نقص بودن نیست ولی مطمئنیم با کمک ها و نظرات شما باشگاه فیلم و انیمیشن روز به روز پیشرفت میکنه و بهتر میشه

مخاطبین دوره

همه کسانی که دغدغه تولید انیمیشن را دارند حتما باید با اصول انیمیت آشنا شوند. اگر میخواهید در یک پروژه انیمیشن بیشترین میزان اثربخشی را داشته باشید حتما انیمیت یکی از مهمترین بخشها خواهد بود. اگر علاقه مند به جان دادن به جسم های بی جان هستید، درواقع شما به انیمیت علاقه مندید.

پایان دوره

شما بعد از این دوره با اصول 12 گانه انیمیت آشنا شدین و با تمریناتی که انجام دادین تسلط خوبی به اجرای اون ها در کارهاتون دارین، با اصول مطالعه ی رفرنس آشنا شدی و میتونی ویدئو های مختلف رو به عنوان رفرنس انیمیت بررسی و تحلیل کنی تا بعد از اون روی کاراکتر اجراش کنی. تو این دوره از افتادن توپ با وزن های مختلف و حرکت آونگ شروع میکنی و میرسی به پریدن و راه رفتن کاراکتر انسان. بعد گذروندن موفق دوره جان بخشی میتونی دوره های تخصصی تر مثل بازیگری کاراکتر، بادی مکانیک، انیمیت صورت و ... رو شرکت کنی حرفه ای تر بشی

مدرک معتبر دو زبانه دانشگاه تهران   

اگر جزو هنرجوهایی باشید که تمام تمرینات و به ویژه پروژه پایانی رو با موفقیت انجام بدین یه گواهی کسب مهارت معتبر دو زبانه از پژوهشکده ی دانشگاه تهران می گیرید، کسب این مدرک میتونه یه ویژگی و امتیاز خاص و ویژه برای رزومه ی کتبی شما باشه تا به کارفرماهای مختلف ارائه بدین و به همین دلیل اصلا قرار نیست کسب این مدرک کار آسونی باشه و اگر علاقه مند به داشتنش باشین باید وقت و تلاش زیادی برای صرف کنید، البته فراموش نکنید که مهمترین مولفه پرتفولیو قوی و حرفه ای و داشتن نمونه کارهای حرفه ای و اصولی هست 

برای دیدن تصویر نمونه مدرک پایان دوره اینجا کلیک کنید 


بیشتر  
کمتر  
اطلاعات دوره
مدت زمان ویدئو 10 ساعت
سطح متوسط
پشتیبانی استاد و منتور
تاریخ عرضه ثبت نام امکان پذیر است
تعداد بازدید 1824 نفر
درباره استاد
پیش نیاز دوره

یادگیری نرم افزار مایا

همین حالا شروع کن

اپتاپ نمونه کار هنرجویان دوره های پیشین

نمونه کار هنرجویان دوره های پیشین

دوره آموزشی انیمیت سه بعدی سرفصل های دوره

سرفصل های دوره

دوره آموزشی انیمیت سه بعدی

در این فصل با squash و stretch آشنا می شیم و باهاش می تونیم حرکات ارادی مثل پریدن از روی مانع یک توپ رو تحلیل و انیمیت کنیم
3-1 . سیکل بانسینگ توپ فوتبال '00:32 3-2 . حرکت ارادی توپ '00:24 3-3 . playblast '00:08
در این فصل نکاتی درباره ی overlapping و کاربردش تو انیمیت می گیم و می تونیم حرکت یک آونگ رو تحلیل و انیمیت کنیم
4-1 . overlapping '00:08 4-2 . آونگ '00:22
در این فصل نکاتی درباره ی follow through می گیم و می تونیم با همین نکات حرکات بدن و دم کاراکتر روباه رو تحلیل و انیمیت کنیم
5-1 . follow through '00:14 5-2 . پریدن روباه '00:20 5-3 . انیمیت دُم '00:21
در این فصل با روش های انیمیت کردن و ریگ های معمول کاراکتر آشنا می شیم و هدف از staging رو درک می کنیم
6-1 . Pose to Pose and Straight Ahead '00:14 6-2 . staging '00:18 6-3 . انیمیت کاراکتر '00:19
در این فصل می خوایم یک سری توضیح درمورد آرک حرکت بدیم و با هم فضا رو برای شروع انیمیت و تنظیم دوربین آماده کنیم
7-1 . آرک حرکت '00:14 7-2 . آماده سازی فضا '00:14 7-3 . کلیدهای اصلی '00:33
در این فصل سراغ ریزه کاری های کار می ریم و پولیش نهایی رو با هم انجام می دیم
8-1 . افزودن Slow In, Slow Out, Overlap '00:42 8-2 . پولیش نهایی '00:38
در این فصل درمورد راه رفتن و نکاتی که باید برای اون رعایت کرد صحبت می کنیم و در کنارش لایه های انیمیت رو بررسی می کنیم
9-1 . راه رفتن '00:20 9-2 . لایه های انیمیشن '00:24
در این فصل راه رفتن یک کاراکتر رو انجام می دیم و یک سری پُز اصلی هم روی اون پیاده می کنیم
10-1 . سیکل راه رفتن (1) '00:24 10-2 . سیکل راه رفتن (2) '00:46

میزان سرمایه گذاری 699 هزار تومن

نظرات هنرجویان دوره آموزشی انیمیت سه بعدی

نظرات هنرجویان

مصطفی قاسمی 16-دی-99 03:16

درس اول خیلی خوب توضیح داده شد.تشکر