یکبار برای همیشه یه آموزش اصولی و درست ببین!

دوره آموزشی جامع مایا

آشنایی جامع و کاربردی با مایا می تونه قدم اولیه محکمی برای ورود به جهان سه بعدی باشه

اطلاعات دوره اطلاعات کلی

اطلاعات دوره

نرم افزار Autodesk Maya یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های شرکت اتودسک در حوزه سه بعدی هست که به خاطر کارایی بالا و جامعیت ابزارها و بخش های مختلف آن، یکی از اصلی ترین نرم افزارها در تولید انیمیشن های سه بعدی شناخته می شود. از این نرم افزار در تولید انیمیشن سه بعدی، طراحی معماری، انیمیشن دوبعدی(کات اوت)، ساخت جلوه های ویژه فیلم های سینمایی ( VFX) و تولید گیم نیز استفاده می شود. 

نرم افزار مایا قسمت های مختلف تولید انیمیشن از جمله: مدلینگ (Modeling)، ریگ(Rig)، متریال و تکسچر(Material & Texture)، انیمیت(Animate)، داینامیک(Dynamic)،رندر و نورپردازی(Light & Render) رو پوشش میده.

بزرگترین کمپانی ها و استودیو های انیمیشن سازی دنیا همچون Dream Works، Sony Pictures، ILM، Bluesky، Sony Pictures، Illumination و … که تولید کننده انیمیشن هایی همچون سینمایی های پاندای کونگ فو کار، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، من نفرت انگیز، شِرِک، ماداگاسکار و … از نرم افزار Maya به عنوان نرم افزار اصلی خود در تولید انیمیشن سه بعدی استفاده میکنند.


این دوره برای افرادی طراحی شده که برای اولین بار تصمیم به یادگیری مایا گرفتن و هیچ پیش زمینه ای ندارن و تصمیم دارن از پایه و به صورت اصولی وارد دنیای سه بعدی بشن.

this slowpoke moves


6 ماه پشتیبانی آموزشی مدرس و منتورها

متد آموزشی اپتاپ فقط ارائه ی فیلم و تمرین نیست، مهمترین بخش آموزش شناسایی و رفع اشکالات هنرجو در طول دوره هست، به همین دلیله که مدرس و چندین منتور وظیفه دارن تا 6 ماه از هنرجوها پشتیبانی کنن به این شکل که تمرینات رو بررسی کنن و نقاط ضعف هنرجو رو رفع کنن و البته سوالات و چالش هایی هم هست که هر هنرجویی بهش برمیخوره و می تونه بپرسه تا مدرس و یا منتور ها جواب بدنمدرس دوره سه روز وقت داره تا تمرینات و سوالات شما رو بررسی کنه و اگر این اتفاق نیوفته آموزشگاه موضوع رو پیگیری میکنه تا پاسخ شما هرچه سریع تر ارسال بشه

بازگشت بی قید و شرط وجه

بعد از سال ها برگزاری دوره های آموزشی حوزه گرافیک و انیمیشن در اپتاپ، سعی کردیم روشی جامع و مناسب شرایط و نیاز مخاطب امروز طراحی کنیم و به همین دلیل امکان انصراف و بازگشت وجه، بدون هیچ قید و شرط رو تا 10 روز برای تمام دوره در نظر گرفتیم، البته این به معنی بی عیب و نقص بودن نیست ولی مطمئنیم با کمک ها و نظرات شما باشگاه فیلم و انیمیشن روز به روز پیشرفت میکنه و بهتر میشه

this slowpoke moves
مخاطبین دوره

همه اون هایی که به دنیای سه بعدی علاقه دارن و می خوان وارد یکی از حوزه های تخصصی انیمیشن، جلوه های ویژه یا صنعت بازی بشن. این دوره پیش نیاز خاصی نداره و اصلی ترین چیزی که شما لازم دارین علاقه و پشتکار کافی هست.

پایان دوره

هنرجو مهارت اولیه برای کار در بخش های مختلف سه بعدی یعنی مدلینگ، ریگ، تکسچر، داینامیک، انیمیت، رندر و نورپردازی را بدست میاره و می تونه آموزش های تخصصی رو برای ورود به بخش مورد علاقه اش شروع کنه.
در طول دوره تمرکز ویژه ای تو بخش های مدلسازی و UV و رندر گذاشته میشه و شما تسلط خوبی به این بخش ها پیدا می کنید و می تونید بسیاری از اشیا اطراف خودتون رو تو محیط مایا بسازید و رندر های واقع گرایانه و جذابی از بگیرین.

مدرک معتبر دو زبانه دانشگاه تهران 

اگر جزو هنرجوهایی باشید که تمام تمرینات و به ویژه پروژه پایانی رو با موفقیت انجام بدین یه گواهی کسب مهارت معتبر دو زبانه از پژوهشکده ی دانشگاه تهران می گیرید، کسب این مدرک میتونه یه ویژگی و امتیاز خاص و ویژه برای رزومه ی کتبی شما باشه تا به کارفرماهای مختلف ارائه بدین و به همین دلیل اصلا قرار نیست کسب این مدرک کار آسونی باشه و اگر علاقه مند به داشتنش باشین باید وقت و تلاش زیادی برای صرف کنید;البته فراموش نکنید که مهمترین مولفه پرتفولیو قوی و حرفه ای و داشتن نمونه کارهای حرفه ای و اصولی هست.

برای دیدن تصویر نمونه مدرک پایان دوره اینجا کلیک کنید

پروژه پایان دوره مایا

بیشتر  
کمتر  
اطلاعات دوره
مدت زمان ویدئو 9 ساعت
سطح مبتدی
پشتیبانی استاد و منتور
تاریخ عرضه ثبت نام امکان پذیر است
تعداد بازدید 940 نفر
درباره استاد
پیش نیاز دوره

علاقه به انیمیشن

همین حالا شروع کن

دوره آموزشی جامع مایا سرفصل های دوره

سرفصل های دوره

دوره آموزشی جامع مایا

در این فصل درباره ی رابط کاربری نرم افزار صحبت می کنیم و توضیح کاملی برای هر بخش می دیم
1-1 . Intro '00:02 1-2 . Interface Overview, Navigation, Saving, Outliner, Channel Box & Attribute Editor '00:34 1-3 . Customizing Maya, Custom Shelf '00:05
در این فصل می خوایم درمورد مدل و کامپوننت صحبت کنیم و بدون استفاده از اشکال پایه مایا یه عینک رو با هم مدلسازی کنیم
2-1 . (models & Components (1 '00:28 2-2 . (models & Components (2 '00:38
در این فصل با ابزارهای مهم و پرکاربرد مدلسازی با پارامتریک آبجکت ها در مایا آشنا می شیم
3-1 . Modeling Tools '00:18 3-2 . Soft Selection, Curves '00:23 3-3 . Pivots, Snapping, Deformers, Blendshape, Booleans, Duplication '00:29
در این فصل می خوایم درمورد کنترل انیمیشن سازی در مایا و ایجاد پرنت بین اشیا یا المان ها صحبت کنیم
6-1 . Animation Basics, Animation Cogs '00:13 6-2 . Parenting, Joints, Weightpainting '00:36

میزان سرمایه گذاری 599 هزار تومن

نظرات هنرجویان دوره آموزشی جامع مایا

نظرات هنرجویان

راضیه یوسفی 03-دی-99 09:22

سلام وقت بخیر اگه میشه این امکان رو فراهم کنید که بتونیم فیلم ها رو دانلود کنیم چون بعضی موقع ها که نت ضعیفه کیفیت فیلم هم میاد پایین و نمیشه اون ها رو نگاه کنیم